Arter käis Genfi autonäitusel ja pani ritta kõige ägedamad autod. Tõsi, tavakodanike näpud jäävad nende võtmetest paraku kaugele...
Galerii: uus Lancia Stratos ja teised ehk Genfi näituse parimad palad
Lancia Stratos
Tema lugu on keeruline, mängus on koostöö Ferrari ja Pininfarinaga. 2010. aastal oli ta ideeautona juba olemas, kui Ferrari poolt saabus vaikus. Nüüd on Manifattura Automobili Torino lõpuks Stratose valmis teinud. Ta on suurem kui kunagine 1970ndate Stratos, kuid kaalub siiski alla 1300 kg. Pardal on 4,3-liitrine V8 (550 hj) ja koorem unistusi ilusa margi bensiinihõngulisest tulevikust.
Ford Mustang Bullitt
Tähistab Steve Mcqueeni kultusfilmi «Bullitt» 50. sünnipäeva viieliitrise V8 mootori, 550 hobujõu, 529 njuutonmeetri ja kuuekäigulise manuaalkäigukastiga. Pidustuste süütevõtit keerati näituse eelõhtul Fordi kutsutud külaliste ees, kus peosaali fuajees eksponeerus ka filmi-aegne poniauto. Ühes võite kindlad olla – Mustang Bullitt nõretab cool'ist. Vaadake või neid valgeid tagatulesid ja seda ultramoodsat oliivrohekat värvi.
Hyundai Nexo
Vesinikust on nii pikalt räägitud, aga midagi hakkab ka tasapisi juhtuma. Siin pildil on vesinikutoitel Nexo kõik oma saladused paljastanud. Arvud räägivad, et tankimiseks kulub tal viis minutit ja sõidab ta seejärel kuni 800 km. Ainult et kus teda tankida? Praegu näiteks Frankfurti ümbruses, kus töötab juba viis vesinikutanklat. Ettevõtjate huvi tagant tõukamiseks nõuab Euroopa Liit, et vesiniku hind oleks enam-vähem diisli hinna kandis. Kuigi tegelikult võiks see olla odavamgi. Olgu taas üle korratud seegi, et vesinikuauto on sisuliselt elektriauto, kus elekter toodetakse n-ö kohapeal ehk autos. Igal juhul on Nexo käekäiku mõtet huviga jälgida.
Mazda Vision Coupé