Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Galerii: Genfi autonäituse leiud Hiinast, tuuningukodadelt ja väikestest vahvatest värkstubadest

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Techrules Ren Rs ehk kuus elektrimootorit, kaks turbot ja diiselmootor annab kokku 1300 hobujõudu.
Techrules Ren Rs ehk kuus elektrimootorit, kaks turbot ja diiselmootor annab kokku 1300 hobujõudu. Foto: Esta Tatrik

Genfi autonäitusel ei pääse kuidagi ka hiinlaste toodangust ning eksklusiivsete mudelite tootmisele spetsialiseerunud värkstubade kätetööst. Ja olgem ausad - nii mõnigi neist on ikka väga spetsiaalsele, et mitte öelda erilisele kliendile mõeldud aparaat.

LVCHI Auto Venere

Artikli foto
Foto: Esta Tatrik
Artikli foto
Foto: Esta Tatrik

LVCHI Auto Venere on Hiina toode, millel Itaalia kuub seljas. Tegemist on Shanghai elektriautotootjaga, kujustus pärineb aga Itaalia meistritelt. Väidetavalt kiirendavat 1000 hj sõiduki sajani alla kolme sekundi.

Pininfarina HK GT Concept

Artikli foto
Foto: Esta Tatrik
Artikli foto
Foto: Esta Tatrik

Inseneritöö Hongkongist, vapustav kujustus Itaalia maailmakuulsast disainimajast Pininfarina. Kiirendus sajani alla kolme sekundi. Aga mitte see pole oluline. Pange tähele, esitletakse seda kui Pininfarina autot.

Techrules Ren RS

Artikli foto
Foto: Esta Tatrik

Hiina päritolu diiselhübriid-hüperauto. Kuus elektriajamit pluss kahe turbokompressoriga diiseljõuallikas, kokku 1300 hj. Ja väidetavalt  on kõik selle kenasse vormi valanud ilmakuulus Giugiaro disainimaja.

Tagasi üles