Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Galerii: Mis oli kõige, kõige... Genfi autonäitusel? Keda peab Genfis kindlasti vaatama?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Artikli foto
Foto: Esta Tatrik

Mis oli Genfis seekord kõige kiirem, kuldsem, kirvem? Lisaks peab Genfi näitusel alati olema lendav auto, Bugatti ja mõni üle võlli tuuning. Kelleta veel läbi ei saa?

Näituse kõige, kõige …

… kiiremCorbellati Missile vähetuntud Itaalia tootjalt. 1800 hj! 2350 Nm! 1950ndate ja 1960ndate Le Mansi võidusõiduautode välimusest inspireeritud. Ja pange nüüd tähele: tippkiirus 500 km/h! Seda on rohkem kui Bugatti Chironil ja kõvasti rohkem, kui piisaks selleks, et mitu korda järjest surma saada.

…. lahedama jalgratta auhind läheb Bridgestone’ile. Elektrirattad ei andnud näolegi.

… töökama ajakirjaniku tiitel kuulub Itaalia teletiimile, kes ei kohku tagasi millegi ees, kui on vaja lugu koju tuua. Uudiseid sellest, mis on uue A-klassi põhja all, ootab Itaalia telepublik kannatamatult.

… suurema looma tõi kohale Peugeot. 5 meetrit kõrge ja 12 meetrit pikk lõvi sündis tähistamaks margi 160. aastapäeva.

… kuldsem. See Rolls-Royce’i logoks vormitud kullatükk kuulub väidetavalt ühele Araabia šeigile.

… kirvem. Tiitel läheb jagamisele 1941. aasta Willise ja SsangYong Musso vahel.

Kohustuslik kava

Genfi näitusel peab alati olema lendav auto, Bugatti ja mõni üle võlli tuuning. Kelleta veel ei saa?

Tagasi üles