Toyota Motor Corp ja pilvraalindusega tegelev ettevõte Salesforce.com arendavad välja omanäolise sotsiaalvõrgustiku teenuse, mis võimaldab Toyota omanikel oma sõidukitega «suhelda», kirjutab Reuters.
Toyota paneb sõidukid omanikuga suhtlema
Omanäolise teenuse vahendusel on Toyota omanikel võimalik oma sõidukiga «sõbraks» saada ning sõidukilt vastu võtta Twitteri säutsudega sarnanevaid sõnumeid, mis annavad sõiduki kasutajale teada näiteks ees seisvast hooldusest.
Nimelt oodatakse, et tulevikusõidukite juures mängivad nii infotehnoloogia kui telemaatika üha suurenevat rolli, pakkudes sõidukitele seeläbi lisaväärtust.
Uue teenuse vahendusel, millele on nimeks antud Toyota Friend (Toyota Sõber), on sõiduki omanikul võimalik oma autoga «vestelda» sarnaselt, nagu see toimub täna inimeste vahel Twitteris ja Facebookis.
Sõidukil oleks olemas isiklik «profiil» ning sõiduki saaks oma kasutaja telefonile saata sõnumi näiteks juhul, kui auto aku vajab laadimist.
Teenust hakatakse kõigepealt pakkuma Jaapanis Toyota poolt valmistatavate elektriautode ja hübriidsõidukite puhul.