Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Toyota paneb sõidukid omanikuga suhtlema

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Raigo Neudorf
Copy
Artikli foto
Foto: Reuters / Scanpix

Toyota Motor Corp ja pilvraalindusega tegelev ettevõte Salesforce.com arendavad välja omanäolise sotsiaalvõrgustiku teenuse, mis võimaldab Toyota omanikel oma sõidukitega «suhelda», kirjutab Reuters.


Omanäolise teenuse vahendusel on Toyota omanikel võimalik oma sõidukiga «sõbraks» saada ning sõidukilt vastu võtta Twitteri säutsudega sarnanevaid sõnumeid, mis annavad sõiduki kasutajale teada näiteks ees seisvast hooldusest.

Nimelt oodatakse, et tulevikusõidukite juures mängivad nii infotehnoloogia kui telemaatika üha suurenevat rolli, pakkudes sõidukitele seeläbi lisaväärtust.

Uue teenuse vahendusel, millele on nimeks antud Toyota Friend (Toyota Sõber), on sõiduki omanikul võimalik oma autoga «vestelda» sarnaselt, nagu see toimub täna inimeste vahel Twitteris ja Facebookis.

Sõidukil oleks olemas isiklik «profiil» ning sõiduki saaks oma kasutaja telefonile saata sõnumi näiteks juhul, kui auto aku vajab laadimist.

Teenust hakatakse kõigepealt pakkuma Jaapanis Toyota poolt valmistatavate elektriautode ja hübriidsõidukite puhul.

Tagasi üles