Üks küsimus: miks said Telia kliendid aprillis 17-kohalise arve?

Aivar Pau
, ajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Telia kummaline arve
Telia kummaline arve Foto: Kuvatõmmis/Facebook

Paljud Telia kliendid nägid sel kuul oma postikastis harukordset arvet, milles komakohtade arv ulatus kaugelt üle kümne. Kehvema silmanägemisega inimestel võis koma leidmine selles jadas osutuda keeruliseks ja hirm oli kerge naha vahele pugema.

Midagi hullu aga tegelikult lahti ei ole. Juhtunut selgitab Telia pressiesindaja Raigo Neudorf:

Osa Telia kliente nägi oma viimase arve e-kirjas tõepoolest kummaliselt pika numbrijadaga arve summat.

Telia võttis aprillis kasutusele klientide poolt pikalt oodatud arenduse, mis võimaldab kliendil edaspidi oma arve mugavalt tasuda otse e-kirjas sisalduvate pangalinkide kaudu. 

Paraku ilmnes uue arenduse kasutuselevõtul, et klientidele arve e-kirju koostav süsteem oli osade arvete summas sisalduvate komakohtade arvu ebamõistlikult pikaks venitanud. Õnneks saadi tõrkele koheselt jälile ning praeguseks on see kõrvaldatud.

Kuigi arve summa oli e-mailis kuvatud osadel klientidel paljude komakohtadega, siis arve ise oli korrektne ja pangalingile vajutades saab arve pangas probleemideta tasuda ning pangas on tasumisele kuuluv summa samuti korrektne.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles