:format(webp)/nginx/o/2018/04/19/7797463t1h793f.jpg)
Juba kümmekond aastat eirab Citroën tänavasõidukite juures sporti. Viimane nael kisti naelikust, kui asuti edendama kohvikukultuuri. Autos. Ometi ehib Citroën C4 Cactus end mitme sportautodelt pärit detailiga.
Harva, kui autotööstuse kalkuleeritud tootmisliinidelt sõidab maha midagi nii vastuolulist kui Citroën C4 Cactus. Tema esimene, 2014. aastal ilmavalgust näinud hulljulge kehastus võeti vastu mitut moodi. Kiideti taevani ja plaksutati püstijalu, aga leidus neidki, kes kahtlesid. Sõiduomadustelt keskpärane, vallutas ta ometi fännide südameid. See oli auto, millega Citroën pani sõiduki omaduste ruletilaual suurima panuse ruudule, kus kirjas «kujustus». Teostus oli julge, väljakutsuv ja meeldejääv. Kõige silmatorkavam detail mõistagi «õhumuhud» auto külgedel. Cactus tõmbas pilke nagu magnetiga. Loodud oli disainielement, millele oli määratud särada… ja välja surra.