Oleneb, milleks bot on tehtud, saab sellega tellida takso, leppida kokku kohtumisi, saata e-kirju – võimalusi on lõputult. Kujutlege näiteks olukorda, kus majja on tunginud röövel ja telefonikõne hädaabisse tekitaks ohtlikult palju lärmi, kuid politsei on võimalik kutsuda hoopis Facebook Messengeri kaudu, kirjutades soovimatust külalisest.
Või siis soovides osta uut t-särki, selle asemel, et minna poodi või kodulehele, oleks võimalik kirjutada H&M-nimelisele kontaktile “Hei, soovin särki.” Seejärel küsib robot täpsustava küsimuse vanuse ja stiili kohta ning annab variandid, mille vahel valida. Jääb vaid sobiv välja valida ning hiljem pakiautomaadi juurde jalutada.
IGA ETTEVÕTE SAAB OMA TEENUSEST SPETSIIFILISE JUTUROBOTI LUUA
Arvestades ostujõuliseks saavat Y- ja Z-generatsiooni, kelle jaoks chattimine on loomulikum, kui helistamine, pole kahtlust, et sellist mugavat viisi teenuse- ja toodetepakkujatel klientideni jõuda, saadab edu. Iseasi, kas tulevik saab olema Facebookis, mis on juba praegu noorte jaoks vanainimeste kogunemiskoht. Seal on ema ja isegi vanaema – kindlasti mitte cool.
Digitark.ee/SAADE räägib tehnoloogiast ja inimestest selle taga – vaata ja mõtle kaasa!