Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Sõiduproov. Kas see ongi viimane puhtavereline Mitsubishi?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Mitsubishi Eclipse Cross.
Mitsubishi Eclipse Cross. Foto: Tairo Lutter

Vahel pole edevus häbiasi. Mitsubishi Eclipse Cross teab, et ta ei jäta teid külmaks. Õnneks on ilusa fassaadi taga piisavalt autot, et hoida kroomist naeratust õõnsaks muutumast.

Autoentusiastidel kerkib Eclipse’i mainimisel kindlasti silme ette juba üheksakümnendate algusest tuttav ja Mitsubishi mudelirivis neli põlvkonda vastu pidanud (enamasti) esiveoline sportlik kupee. Paraku kadus Eclipse järglast jätmata 2012. aastal Mitsubishi mudelirivist. Ent kuna tuntud nimi on tänapäeval ressurss omaette, ei hakanud Mitsubishi värske linnamaasturi ristimisel üleliia pead murdma, vaid puhus riiulil GT 3000 ja Starioni kõrval varjusurmas lebavale Eclipse’i nimele taas eluvaimu sisse. Uus Eclipse Cross on aga hoopis teist tõugu.

Mitsubishi korporatsioon sulandus hiljaaegu Renault’-Nissani allianssi ja tegelikult tähistab värske krossover Mitsubishile ühe ajastu lõppu ja teise algust. Nimelt on Eclipse Cross suure tõenäosusega viimane puhastverd Mitsubishi, kuna edaspidi hakatakse juba platvorme ning ilmselt ka jõuallikaid jagama Nissani ja Renault’ga. Vaatame, kuidas lõpetab viimase iseseisva peatüki autotootja, kelle repertuaari on kuulunud legendid nagu Lancer, Galant ja Pajero.

Tagasi üles