Uber arvab, et on leidnud viimaks põhjuse, miks üks nende isesõitvatest autotest tappis märtsis inimese. Auto tõenäoliselt küll nägi teed ületajat, kuid otsustas teda ignoreerida.
Inimese alla ajanud Uberi isesõitev auto otsustas tõenäoliselt jalakäijat ignoreerida (2)
Värske raporti järgi nägid modifitseeritud Volvo XC90 andurid 49-aastast Elaine Herzbergi 19. märtsi küll rattaga teed ületamas, kuid sõiduki tarkvara oli seadistatud pidama võimalikult väheseid asju inimeseks, et anda nii vähem valehäireid, kirjutab The Information.
Kuna isesõitva auto arvuti võib pidada sageli mitmesuguseid suvalisi objekte inimesteks või muudeks takistusteks, mis paneks ta peatuma, siis olid tehnikud seadnud inimese tuvastuse niivõrd madalaks, et sõiduk otsustaski päris inimest lihtsalt ignoreerida.
Sellises olukorras oleks pidanud auto roolis viibinud turvajuht ise pidurdama, kuid viimane paistab videol hoopis millegi muuga tegelevat. Tõenäoliselt vahtis ta oma nutitelefoni.
Uberil oli varem oma isesõitvates autodes kaks turvajuhti, kuid nende arvu vähendati hiljem ühe peale, kirjutab The Verge. Samuti vähenasid nad oma autodele paigaldatud LIDARi andurite arvu, mis aitavad sõidukitel oma ümbrust näha.
Uberile graafikaprotsessoreid valmistav NVidia on ennast juba juhtunust distantseerinud ja öelnud, et viga polnud nende seadmetes. Uberile LIDARi andureid valmistav Velodyne on aga öelnud, et nende seadmeid poleks tohtinud kasutada pimedas.