See auto pärineb kaheksakümnendatest, ajast, mis võrreldav praeguse eksootiliste sõidukite turul valitseva ebareaalse olukorraga, kus autode hinnad on jõudnud püüdmatutesse kõrgustesse. Toona peeti puukallistajaid lühema keti otsas, autode kütusekulu ei huvitanud peale ketis olijate suurt kedagi ja vallandunud turbopalavikus jäeti turbokompressorid külge kruvimata vaid lemmikloomadele ja hambaharjadele. Esmalt said ajastu vapiloomadeks B-rühma ralliautod ja nende registreerimiseks toodetud tänavaversioonid, nagu Renault 5 Turbo ja Audi Sport Quattro, hiljem võtsid nende koha aga üle Ferrari F40 ja Porsche 959, millest viimase sünd sai samuti alguse B-rühma võistlusautost. Üheksakümnendate alguses pidi neist emma-kumma plakat olema iga enesest lugupidava mehepoja toaseinal.
Üldine optimism puudutas koos võimsuse ja luksuseihalusega ka teisi tootjaid, ja just kaheksakümnendatel hakkasid asjad Bentley jaoks lõpuks ülesmäge minema, sest siis toodi avalikkuse ette sedaan, mida mainekas USA ajakiri Motor Trend nimetas «esimeseks Bentleyks üle mitme kümnendi, mis selle tiitli auga välja kannab».