Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Sõiduproov. Volkswagen Touareg: väljapeetud lipulaev

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Kroomdetailid ja leedtuled moodustavad terviku. Kumbki esituli koosneb 128 leedist, neist 75 kaugtuledes.
Kroomdetailid ja leedtuled moodustavad terviku. Kumbki esituli koosneb 128 leedist, neist 75 kaugtuledes. Foto: Tootja foto

Volkswagen Touareg näitab, kui kõrgele saab seada moodsa mugavdžiibi lati.

See siin on ei midagi vähemat kui Volkswageni uus lipulaev ja linnadžiibipargi kõige-kõigem mudel. Kolmanda põlvkonna Touareg on moodsaim, aga tegemist on ka mudeliga, mille läbimüük saab olema muljetavaldav. Volkswagenile rahuldustpakkuvate pööraste müügitulemuste eest hakkab peaosas hoolt kandma hoopis maagiline müstiline Hiina turg.

Põhjatut võlukübarat meenutavale Hiina autoturule – kõik, mis sisse kallad, kaob nagu veepiisk liiva – tegi Volkswagen oma kummarduse juba märtsi lõpus Touaregi Hiinas esitledes. «Hiina on meie teine kodu,» ütles Volkswageni uus juht Herbert Diess Pekingi hiigellaval uhiuue Touaregi kõrval seistes. See polnud lihvitud viisakus, kompliment Aasiale, vaid kiretu tõde. Aasta esimese kolme kuuga osteti Hiinas miljon Volkswagenit. Hiina turg kihutab kosmilisel kiirusel, seal liigub raha ning see on autotööstusele üha enam esmatähtis. Kuni pisiasjadeni välja. Näiteks praegu pole sugugi teada, kas Touaregi pistikhübriid jääbki üksnes Hiina turule või tuuakse see ühel kenal päeval ka Euroopasse. Kuid mõistagi hoiab Touareg lisaks hoomamatule potentsiaalile Aasias jätkuvalt üleilmse hittmudeli positsiooni.

Mida uus lipulaev pakub? Vereliinilt on ta uhkeim, mida kontsernist võtta.

Tagasi üles