Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Sõiduproov. Kia Ceed: õnnestunud veermik ja trendikas olemus

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Kia Ceed.
Kia Ceed. Foto: tootja

Pereauto, mille loojate pundis on leidunud neid, kes armastavad sõita, kui ka neid, kes tunnevad trendi. See on värske Kia Ceed.

Mis te arvate, millest Kia kõige olulisem mudel oma verivärskes kehastuses ilma jäi? Just nimelt, Kia Ceed kaotas ülakoma. Esimesel kohtumisel võiks ta nüüd teatada midagi sellist, et „palun kutsuge mind Ceed, lihtsalt Ceed“. Uus nimekuju on graafiliselt moodsas vormis esile tõstetud ning annab ühtlasi teada, et auto on tehtud Euroopas ja eurooplastele. Kui tähemäng sõnadega välja kirjutada, saame Community Europe & European Design. Korea auto küll, aga oluline töö tehakse siiski Saksamaal ja koosteliin asub Slovakkias.

Kolmanda põlvkonna Ceediga on kõvasti rohkem vaeva nähtud kui naljad ülakoma arvel. Kui eesmärk on pakkuda konkurentsi klassi absoluutsele liidrile Volkswagen Golfile või joosta võidu Ford Focusega (mis on kohe-kohe uue mudeliga platsis) või Peugeot 308-ga, ei tee paha, kui auto kallal tehtud muudatused on hästi läbi mõeldud. Kia alustas uuega loogilisest otsast ja seadis eesmärgiks luua tuntavalt paremate sõiduomadustega auto. Aga sellest edaspidi.

Tagasi üles