Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Sõiduproov. Renault Twizy: kõige odavam viis Lambo-uste soetamiseks

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Renault Twizy. FOTO:SANDER ILVEST/EESTI MEEDIA
Renault Twizy. FOTO:SANDER ILVEST/EESTI MEEDIA Foto: Sander Ilvest

Kui maailm peaks ühel päeval taas millegi Kuuba raketikriisi taolisega silmitsi seisma, siis pakun vahendajana kohe välja Renault Twizy. Midagi rohkem heatahtlikkust tekitavat on raske välja mõelda. Unustage kutsikad ja kassipojad – uute sõpruste sõlmimisel pole Twizyst paremat kaaslast!

Neli ratast, rool ja vedavast tagasillast ettepoole jääv elektrimootor – mis imeloom see Twizy üldse on? Oma 13-kilovatise elektrimootoriga liigitub ta L7e kategooriasse. Ehk siis on tegemist kvadriku või „nelirattaga“, millega on lubatud liigelda sisuliselt kõigi kategooriate juhiloa (v.a mopeed) omanikel. Ent ometi näeb Twizy (mööndustega) välja nagu auto. Auto homsest maailmast.

Renault’le tuleb au anda. Praegu seeriatootmises olev Twizy ei jäägi väljanägemiselt väga kaugele 2009. aastal ilmavalgust näinud idee-autost. Vähemasti siluett on pimedas äravahetamiseni sarnane. Ja see disain on fantastiliselt futuristlik, väga pilkupüüdev ja peaaegu eranditult positiivseid emotsioone tekitav.

Lõrisevat Lamborghinit nähes püüab keskmine Eesti inimene kõigest hingest ükskõikseks jääda. Tahaks piiluda, aga ainult salaja. „Ma olen silmatorkavate autode suhtes aktiivselt ükskõikne. Tugevalt individualistlik olend.“ Vale! Sa oled lihtsalt kade. 

Tagasi üles