Sony pani kogemata reklaamklipi asemel YouTube'i terve filmi

Rait Piir
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
YouTube
YouTube Foto: DADO RUVIC / REUTERS

Tuhandetel inimestel õnnestus vaadata ära film «Khali the Killer», sest Sony pani reklaamklipi asemel kogemata terve filmi YouTube'i.

90 minutit kestev film oli YouTube'is üleval ligemale kuus tundi, enne kui uudised sellest levisid ja video võeti maha. Tegu on suhteliselt madala eelarvega filmiga, mis räägib Los-Angelese palgamõrtsukast, kes otsustab võtta ette ühe viimase tööotsa, et tagada oma vanaemale inimlik elulõpp. Uudistelehekülg CBR.com nimetas apsakat «eepiliseks prohmakaks».

Huvitaval kombel hakati Redditis kiiresti spekuleerima, et tegu võis olla hoopiski reklaamitrikiga, kuna film ilmselt väga palju kinokülastajaid ligi ei tõmba. Terve filmi üleslaadimine YouTube'i võtab klipi laadimisest palju kauem aega ning kasutajates tekitas hämmingut, et keegi seda ei märganud.

Tegu pole aga esimese korraga, kus Sony on sellise apsakaga hakkama saanud. 2014. aastal laadis Lõuna-Korea Sony kogemata YouTube'i üles täispikkuses filmi «The Amazing Spider-Man 2».

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles