Eesti riigi plaan soetada oma sotsiaaltöötajatele 500 elektriautot Mitsubishi iMiev on tõstatanud küsimuse, kuidas hakkab toimuma elektriautode hooldus ja remont.
MKM: elektriautode hooldus peab vastama tavasõidukite omale
E24 andmetel leidis hiljuti Eestis aset juhtum, kus ühel elektriautol purunesid peale löökauku sõitmist mõlemad rehvid. Kuna elektriautodele pole hetkel erilist turgu, võib probleeme tekkida ka nende hoolduse ja varuosadega.
Kuna kõnealusel elektriautol olid all mitte just tavalise mõõduga rehvid, tuli omanikul uued rehvid tehasest tellida, mis tähendas paari nädala pikkust tarneaega.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi (MKM) tehnoloogia ja innovatsiooni talituse juhataja Jarmo Tuisk nentis, et läbirääkimistel Mitsubishiga pööras riik suurt tähelepanu hoolduse küsimustele, et ei tekiks olukorda, kus ametlik teenusepakkuja (Silberauto) võiks kuidagi ebavõrdselt kohelda iMievide omanikke.
«Mitsubishi andis oma ametliku kinnituse, et iMievide teenindus saab olema täpselt samadel tingimustel kui kõikide teiste Mitsubishi sõidukite omagi ja mingit diskrimineerimist toimuda ei saa,» ütles Tuisk.