Meediahiiglane Walt Disney hakkab suurelt investeerima e-sporti

Neljandal mail tehtud pilt näitab kahte Overwatchi meeskonda New York Excelsior ja Shanghai Dragons üksteise vastu võistlemas.

FOTO: DAVID MCNEW / AFP

Üks maailma suurimaid meediakonglomeraate The Walt Disney Company omandas videomängude tootjalt Activision Blizzard populaarse e-spordi liiga Overwatch League televisioonis näitamise õigused.

Lepingu järgi hakatakse liiga mänge näitama Disney osalusega kaabeltelekanalitel nagu ABC, ESPN, ESPN 2 ja Disney XD. Tegu saab olema esimese korraga, kui e-spordi mänge näidatakse nii suurel telekanalil nagu ABC. Ühtlasi saab Overwatch League omale ESPNis primetime näitamisvahemiku (tavaliselt 19:00 - 22:00), kui televisiooni vaatab kõige rohkem inimesi.

E-sport ehk võistluslik videomängude mängimine kogub maailmas üha enam populaarsust. Möödunud aastal vaatas näiteks videomängu League of Legends e-spordi liigiat voogedastuste teel üle 360 miljoni inimese. Niivõrd suur populaarsus on tõmmanud isegi Rahvusvaheline Olümpiakomitee (ROK) tähelepanu, kes kaalub spordiala kaasamist olümpiamängudele.

E-spordi vaatajaskond ületas möödunud aastal Super Bowli (111,3 miljonit vaatajat) ning NBA finaalmängud (30 miljonit vaatajat).

Overwatchi veerandfinaalid algasid sellel aastal 11. juulil. Finaalmängud leiavad aset 27. ja 28. juulil ning neid kajastatakse ESPN ja Disney XD kanalitelt. Overwatch League hõlmab endas üksteisega võistlevaid meeskondi Põhja-Ameerikast, Euroopast ja Aasiast.

Disney teatas, et Overwatchi finaalidest tuleb kõige enam televisioonis kajastatud e-spordi sündmus, mis on siiani ühe nädalavahetuse jooksul aset leidnud.

Loe ka neid

Tagasi üles