Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Sõiduproov. Läbinisti uus Peugeot 508: sale, ilusa madala hoiakuga ja keerab kurve nõtkelt

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Peugeot 508.
Peugeot 508. Foto: Esta Tatrik

See ei ole vanamoeline sedaan. See on uus Peugeot 508. Ja ta on eelmisest igas mõttes palju parem.

Elasid kord suured sedaanid ja neil läks hästi. Nende rammusad karjad rändasid maanteedel ja asustasid äärelinnu. Koos universaalkerega isenditega võis praeguse Peugeot 508, Ford Mondeo, Opel Insignia, Volvo S60 või Škoda Superbi eellasi leida pea kõikjal. Nende noorusaegadesse jäi hägus mälestus Woodstockist, nad funk’isid läbi diskoajastu, pudenevad litrid tuules. Nad elasid üle patšokkidega pintsakud, «Vaprad ja ilusad» ning seilasid lootusrikkalt uude aastatuhandesse.

Kuni kusagil kümmekond aastat tagasi hakkas traditsiooniliste sedaanide läbimüük kolinal kukkuma, kui linnadžiibid asusid neid välja trügima eeslinnadest ja puksima maanteedelt. Muidugi, kusagil siidi ja draakonite maal Hiinas võib kõik olla teisiti, kuid Euroopa jaoks tuleb autotööstusel traditsioonilise sedaani müümiseks kõik hoolikalt läbi mõelda, kindlasti millegagi üllatada ning välja tulla millegi uuega.

Peugeot tuli. 508 on nii läbinisti ümber tehtud, et juba on jõutud imestada, kas poleks just siin olnud paras moment vahetada mudelitähist.

Tagasi üles