Uus Hyundai i40 käis end Eestis näitamas

Raigo Neudorf
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Eile tõmmati Tallinnas Topauto salongis kate pealt Hyundai uuelt keskklassi autolt i40, mis tuli end – tõsi küll - vaid korraks eestlastele näitama, kirjutab Whatcar.ee.


Tegemist on universaalkerega eelseeria demoautoga, mis juba täna hommikul edasi lõuanaabrite juurde rändas.

Müügile jõuab universaalkerega i40 sel sügisel, septembris on oodata esimest laevatäit. Sedaan peaks meie turule jõudma järgmise aasta alguses.

Tegemist on esimese universaalkerega Hyundaiga selles segmendis. Seni esindas Hyundai keskklassi Sonata, mis oli saadaval vaid sedaankerega.

Uus i40 on täielikult disainitud ning projekteeritud Euroopas, siinsete autoostjate eelistusi silmas pidades ning peaks hakkama pakkuma siinsel turul tõsist konkurentsi eeskätt sama klassi Jaapani autodele, nagu Toyota Avensis ja Mazda 6.

Loomulikult sihitakse ka praeguseid VW Passati, Ford Mondeo, Škoda Superbi jt keskklassi liidrite kundesid.

Auto kontseptsioon on lihtne: pakkuda mõistliku hinna eest rikkalikku varustust ning varianti «ainult rool ja rattad», ehk olematu baasvarustusega säästuversiooni temast ei tulegi.

Kuid kas peakski, sest juba tema baasvariant, mis on varustatud isegi elektriliselt liikuvate nahkistmetega, rääkimata muudest mugavuslisadest, hakkab maksma 19 990 eurot, mis on selles klassis niigi igati konkurentsivõimeline.

Topauto müügidirektor Erkki Ots ei osanud eile veel lõplikku hinnakirja ette lugeda, kui mõned orienteeruvad hinnanäited ta siiski tõi: eelnimetatud 1,6-liitrine Blue Drive versioon, millel võimsust 135 hobujõudu, hakkab maksma alates 19 990 eurost, diiselmootori (1,7-liitrit ja 115 hobujõudu) hinnad algavad 22 490 eurost, automaatkäigukastiga bensiinimootori hind saab olema 23 490 eurot ning automaatne diiselvariant (1,7-liitrit ja 136 hobujõudu) 24 990 eurot.

Just viimane saab Otsa hinnangul olema selle klassi nõutuim versioon ning võrreldes nii mõnegi konkurendiga saab i40 selles seades vägagi konkurentsivõimelise hinna. 

Varustustasemeid saab olema vaid kaks: Comfort ja Style, täpsem varustusloetelu selgub siis, kui auto sügisel müügile jõuab.

Esmatutvusel tuleb tunnustada uue i40 avarust nii tagaistmel istudes kui pakiruumi silmas pidades, samuti juhikoha ergonoomikat ning igati stiilset ning huvitavat disaini.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles