Huvi elektriautode vastu turgutatakse 143 000-eurose kampaaniaga

Elektriauto Mitsubishi MiEV

FOTO: Urmas Luik

Eelmise nädala lõpus alustas KredEx 143 000 eurose kampaaniaga, et tekitada eestlastes huvi elektriautode vastu.

Kampaania hõlmab välireklaami, reklaamlõike raadios ja televisioonis ning bännerreklaami internetikeskkondades ja see kestab 18. septembrini, vahendab ERR-i uudisteportaal.

Senist huvi elektriautode vastu tuleb pidada leigeks, sest KredExile on tänase päeva seisuga laekunud vaid üheksa avaldust toetuse saamiseks, mille maksimaalne suurus on 18 000 eurot.

«Toetus on juba eraldatud kahele taotlejale. Toetust saab taotleda 30. novembrini 2012 või kuni vahendite lõppemiseni,» rääkis KredExi energiasäästu projektijuhi Heikki Parve .

Tagasi üles