Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Volkswagen näitas Scirocco tippversiooni

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Marina Lohk
Copy
Artikli foto
Foto: Volkswagen

Itaalias toimuvale Bologna autonäitusele tõi Saksa suurkontsern Volkswagen Scirocco tippversiooni prototüübi nimega Studie R.


Põhimõtteliselt peaks masin andma aimu sellest, milline hakkab välja nägema Scirocco R20T, sest just sellise nime peaks saama sõiduki võimsaim modifikatsioon, vahendab Autonet.ee Lenta.ru'd.

Bolognas esitletud masin kannab agressiivset aerokit'i, mis loodi võidusõiduauto Scirocco GT24 ainetel.  

Standardmudelist erineb see lisaks veel ka reguleeritava vedrustuse, uue pidurisüsteemi, sportlikult häälekama väljalasketorustiku ning 19-tollise läbimõõduga kergsulamist valuvelgede poolest.

Studie R kapoti all peitub kaheliitrine turbomootor, mille Volkswageni insenerid forsseerisid 270-hobujõuliseks. Käigukastiks on seitsmeastmeline DSG poolautomaat. Analoogsed jõuallikad on kasutusel Audi S3-l, kuid arendavad seal 5 hobujõudu vähem kui Volkswagenil.

Studie R dünaamilisi omadusi veel ei avalikustata. Spekuleeritakse, et paigalt sajani kiirenduseks peaks kuluma vähem kui kuus sekundit, tippkiirus seevastu on teada: nagu kõikidele võimekamatele Saksa autodele kohane, rakendub ka siin kiirusel 250 km/h elektrooniline piirik.

Auto müük Euroopas peaks algama 2010. aastal.

Tagasi üles