Saksa autotootja Volkswagen näitab Bologna autonäitusel mitmeid uusi mudeleid, nende seas ka kõige keskkonnasõbralikumat Golfi modifikatsioon BiFuel.
Golf BiFuel tarvitab kütusena ka gaasi
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Autot viib edasi 90-hobujõuline ottomootor, mille töömahuks on 1,6 liitrit ning erisuseks võime tarbida kütusena nii bensiini kui ka looduslikku gaasi, vahendab Autonet.ee Autonews.ru'd.
Volkswageni puhul on tegu esimese seeriaautoga, mis võib ka gaasiga ringi vurada. Võrreldes tavalise Golfiga on uue versiooni süsinikdioksiidi emissioon umbes kümne protsendi võrra väiksem.
Edasiliikumiseks gaasi tarvitades peaks keskmiseks kütusekuluks tulema 9,2 liitrit saja kilomeetri kohta ja CO2 emissioon 149 g/km.
Bensiiniga sõites on vastavad näitajad 7,1 ja 169. Saksamaa praeguste kütusehindade juures kulub saja kilomeetri läbimiseks gaasiga 6,38 eurot (99 krooni) ja bensiiniga 8,60 eurot (134 krooni).