EAS plaanib e-residentsusele miljonilist PR-kampaaniat (2)

Aivar Pau
, ajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
EAS, Tallinn, 30.01.2017
Taimed EASi kontoris.
FOTO: MIHKEL MARIPUU/POSTIMEES
EAS, Tallinn, 30.01.2017 Taimed EASi kontoris. FOTO: MIHKEL MARIPUU/POSTIMEES Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus on välja kuulutanud riigihanke leidmaks suhtekorraldusettevõtet, mis korraldaks e-residentsuse programmile välismaal kuni miljoni euro suurust turunduskampaaniat.

Kampaaniate sihtriikideks on India, Türgi, Ukraina, Lõuna-Korea ja Suubritannia. Sihtgruppideks neis omakorda iduettevõtjad, diginomaadid, plokiahela ettevõtjad, Euroopa Liidule ligipääsu soovivad ettevõtjad ning vabakutselised. Mingil määral võib raha kulutada ka EASi teisele projektile nimega «Work in Estonia».

Kampaaniaid ei pea leitav partner korraldama hakkama ise, selle asemel tuleb tal leida sihtriikides kohalikud kommunikatsiooniettevõtted, selgub hankedokumentidest.

Pakkuja peab tagama teenuse osutamiseks vähemalt kaheliikmelise põhitöötajaskonna.

Nende tegevuste kogumaksumus on maksimaalselt miljon eurot ilma käibemaksuta. Hankijal ei ole kohustust tellida töid maksimaalses eeldatavas mahus.

Eestil on praegu ligikaudu 40 000 e-residenti, kes on loonud siin ligi 4000 ettevõtet.

Kommentaarid (2)
Copy
Tagasi üles