Möödunud nädalavahetusel koostööpartneri rikke tõttu välismaal viibivad kliendid mobiiliühenduseta jätnud Tele2 tühistab kannatanute augustikuu paketitasud.
Tele2 tühistab rikke tõttu kannatanute augusti tasud (1)
«Alates eilsest oleme hakanud klientidega ühendust võtma, kelle välismaal viibimise oleme võrgu poolt tuvastanud, saates neile meie poolt teavitava sõnumi vabandusega ning edastasime ka kompensatsiooni info. Kõigile kahju kannatajatele kompenseeritakse augustikuu paketi kuutasu. Lisaks kompenseerime rändlusteenuse kasutuse vahemikus 1.-5. august,» ütles Postimehele Tele2 esindaja Kertu-Kätlin Käis.
Kokku kujuneb kompensiatsiooni suuruseks tema sõnul 300 000 eurot, mis jaguneb ligi 20 000 kliendi vahel.
Vähemalt üks Soomes viibiv Tele2 klient edastas Postimehele SMS-i teel saabunud sellekohase teate Tele2-lt.
«Soovime olla Sinu jaoks usaldusväärne partner ning ebamugavused korvata. Seetõttu kompenseerime Sulle augustikuu paketi kuutasu ning loodame, et ülejäänud suvi möödub Sinu jaoks päikseliselt,» seisab teates.
Sõnumist tuleb seega teha järeldus, et kompenseerimisele lähevad rändluses viibinud klientide põhitasud. Lisateenused ja eritasulised kõned ning sõnumid loomulikult kompenseerimisele ei kuulu.
Kõnealuse kliendi jaoks tähendab teade, et ta pääseb 2 euro suurusest kuutasust. Ta ei kavatse sellega aga leppida, kuna peab sellist kompensatsiooni naeruväärseks.
Hetkel pole veel teada, kui suures summas Tele2 klientidele kokku kompensatsioone pakub ning kui suureks kujuneb kogukulu.
Roaminguteenust pakkuva Šveitsi ettevõtte Comfone tarkvarauuenduse tõttu jäid rändluses viibivad Tele2 kliendid reede hommikul mobiiliteenuseta ning rike vältas enam kui ööpäeva. Probleem tekkis pärast Comfone’i süsteemide tehniliste uuenduste tegemist, mis tagavad Tele2 klientidele välismaal teiste operaatorite võrkudega ühendumise.
Rike puudutas tervet Tele2 Gruppi ning mitmeid teisi rahvusvahelisi operaatoreid. Võimaliku Comfone'ile esitatava kahjunõudega tegeleb katusorganisatsioon Tele2 Grupp.
Mitukümmend tuhat Eesti klienti jäid seejuures infosulgu, kuna Tele2 Eesti andis rikkest avalikkusele teada alles reede õhtul.