Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Sõiduproov. Täna fookuses... Ford Focus!

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Ford Focus 2018.
Ford Focus 2018. Foto: tootja

Neljanda põlvkonna Ford Focus on igast küljest hea, et saab muutuda isegi veidi kahtlustavaks – jah-jah, Ford... muidugi muidugi... Aga ütle ausalt, kus siin see konks on?

Mõnda automarki ja -mudelit on ajaga hakanud saatma kindel maine. Kes vähegi autodest teab, saab öelda, et Land Roverile on maastikul raske vastast leida, Cadillac on mugav ja sportlike sõiduomadustega tagaveolise sedaani järele vaadates tasub esmalt Baieri Mootoritehase toodangule pilk peale visata. Taskukohase ja eeskujuliku juhitavusega esiveolise auto vapiloomaks on aga aastatega saanud Ford Focus. Alates Focuse sünnist 1998. aastal on selle kolme põlvkonda müüdud üle 16 miljoni mudeli ja Ford teab, et nende kliendibaas ootab ka neljanda põlvkonna uuelt Focuselt esmaklassilist juhitavust ja erakordseid sõiduomadusi, mis esimese põlvkonna kunagi oma turusegmendi tippu tõstsid.

Hea uudis on see, et pettuma ei pea. Sõiduomadustelt on uus Focus endiselt oma klassi liider ja seda nii viieukselise luukpära kui ka universaali puhul.

Tagasi üles