Tele2 boss: Elisa aitas oma palgad meile järele
Lisatud Telia kommentaar

Chris Robbins

FOTO: 15min.lt

Tele2 Eesti üksuse juhi Chris Robbinsi hinnangul tuli konkurendil Elisal oma töötajate palkasid tõsta, et need teiste telekomiettevõtete omadele järele jõuaksid.

Elisa Eesti teatas täna hommikul, et tõstab alates 1. septembrist pooletuhandel teenindajal, müügitöötajal ja tehnikul põhipalka keskmiselt 20 protsendi võrra. Kui Eesti keskmine brutopalk on 1242 eurot, siis Elisa eesliini töötajate tasu ulatub septembrist keskmiselt 1300 euroni. Osal nendel ametikohtadel töötavatel inimestel võib palk ulatuda ka üle 2000 euro kuus, teatas ettevõte.

Tele2 juht Chris Robbins ütles aga selle uudise kommentaariks, et Äripäeva viimase, 2017. aastal avaldatud palkade edetabeli järgi oli keskmine palk Elisas 1687 ning Tele2s 1891 eurot.

«Eks nad püüavad oma palgad Tele2 töötajate omadele järele aidata,» sõnas Robbins.

Tele2 eesliini töötajate palk on tema sõnul praegu keskmiselt üle 1300 euro, aga tipud teenivad ka üle 2000.

Robbins oli ka kriitiline selles suhtes, et palkade tõstmine käib kampaaniana ühest kindlast kuupäevast.

«Need ei ole seotud otseselt kalendriga ega peakski olema. Kui inimene oskuste, vastutuse, kogemuse, panuse, suhtumise või tulemustega on teeninud palgatõusu, siis selleks ei pea ootama mingit kindlat päeva aastas, kui kõigil ühe mõõduga kord mingi perioodi jooksul palka tõstetakse,» sõnas ta.

Robbins lubas, et ka Tele2 hoiab oma palgad selgelt konkurentsivõimelisel tasemel.

«Meil on teistest operaatoritest madalamad püsikulud, vähem ametiautosid, töötajaid ja bürokraatiat, mis võimaldab palgad kõrgemal tasemel hoida,» märkis ta.

KOMMENTAAR

Telia Eesti personaliüksuse direktor Janika Kuusik:

Telia eesliini töötajate keskmised tasud ületavad juba praegu Eesti keskmise töötasu ning tublimatel töötajatel on tänu tulemustasule võimalik teenida ka sellest tunduvalt rohkem. On väga positiivne, et ka teised tööandjad hakkavad järjest enam väärtustama vahetult klientidega kontaktis olevaid töötajaid, kes on paljuski ettevõtte peamiseks visiitkaardiks.

Pidades silmas telekommunikatsiooni valdkonna tööde keerukust ja tihedat konkurentsi klienditeeninduse tööjõuturul, on Eesti keskmisest lähtumine loomulik ja mõistlik. Telias keskendume lisaks ka mõtestatud karjääriastmestikule, mis võimaldab selget tööalast arengut ja koos sellega muidugi ka töötasu kasvu. Nii on meie kõrgema kompetentsitasemega töötajatel võimalik teenida märkimisväärselt üle Eesti keskmise ja teha ettevõttesiseselt karjääri.

Telia on töötajaid alati kõrgelt hinnanud ja väärtustanud ning kindlasti teeme seda ka edaspidi. Lisaks korralikule põhipalgale ja tulemustasudele pakub Telia väga head töökeskkonda, tööandja soodustusi ning mitmekülgseid arengu- ja karjäärivõimalusi.

Tagasi üles