Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Eestlased langesid järjekordse Instagrami-pettuse ohvriks

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Sotsiaalmeedia platvorm Instagram on hea koht, kus oma töid ja tooteid reklaamida.
Sotsiaalmeedia platvorm Instagram on hea koht, kus oma töid ja tooteid reklaamida. Foto: Lilli Tölp

Eestlaste seas on viimaste päevade jooksul hakanud vohama uus Instagrami-pettus, kus pealtnäha Nike loodud kontod pakuvad võimalust saada sotsiaalmeedia mõjutajaks ning hulgaliselt tasuta Nike kaupa.

Kasutajatelt nõutakse, et neil oleks vähemalt 200 jälgijat ning end nad hakkaksid jälgima kindlat kontot Instagramis. Samuti tuleb reklaampostitus oma story’sse postitada. Lubatakse, et valitakse välja väike hulk õnnelikke, kes mõjutajateks saavad, kirjutab portaal Geenius.

Tegelikult on aga see pettus ning Nike kellelegi sel viisil tasuta kaupa jagada ei soovi. Sarnane pettus on levinud ka mõne kuu eest ning Nike kinnitas toona, et nemad asjaga kuidagi seotud pole.

Eestlasi on haaranud peamiselt ühe kindla konto libakampaania, kuid see konto on nüüdseks kustutatud. Siiski leidub veel hulgaliselt sarnaseid kontosid, mis lubavad tähelepanu sotsiaalmeedias ja tasuta Nike tooteid.

Loe edasi portaalist Geenius

Märksõnad

Tagasi üles