/nginx/o/2008/12/16/105970t1h1592.jpg)
Uuringu- ja konsultatsioonifirma Gartner hinnangul võivad need jõulud jääda käibegeneraatorina CDde jaemüüjatele viimaseks, sest muusika müük liigub üha kiiremini internetti.
Uuringu- ja konsultatsioonifirma Gartner hinnangul võivad need jõulud jääda käibegeneraatorina CDde jaemüüjatele viimaseks, sest muusika müük liigub üha kiiremini internetti.
2007. aastal andis
-müük 23 protsenti USA ning 15 protsenti maailma muusikatööstuse käibest, vahendab aripaev.ee Gartneri analüüsi.
Muusika müük CDdel on hakanud kiiresti langema ning ei suuda tõenäoliselt enam turuosa kasvatada.
«Muidugi ei saa väita, et CDd kaovad ära täielikult,» kommenteeris uuringufirma asepresident Mike McGuire. «Pigem jääb nende kanda reklaami osa täitmine, mida hakatakse müüma või lihtsalt ära andma näiteks kontsertidel,» lisas ta.