/nginx/o/2008/12/29/110871t1h032b.jpg)
BMW katsetab Soomes Rovaniemi lähistel tulevase 7. seeria esindussedaani nelikveolise modifikatsiooni prototüübi vastupidavust karmimates ilmastikuoludes.
BMW katsetab Soomes Rovaniemi lähistel tulevase 7. seeria esindussedaani nelikveolise modifikatsiooni prototüübi vastupidavust karmimates ilmastikuoludes.
Saksa väljaande Automobilwoche teatel peaks masin avalikkuse ette jõudma järgmisel sügisel, kui kord võõrustada Euroopa üht suuremat autonäitust on Frankfurdi käes, vahendab
.
Uue BMW nelikveosüsteem on juba tuntud xDrive, kuid tavapärastes oludes jagatakse veojõud esimese ja tagumise telje vahel proportsioonis 30:70 ja mitte 40:60, nagu teistel BMW mudelitel.
Nelikveoline 7. seeria on teistest samasugustest ümmarguselt 50 kilogrammi võrra raskem, pisut suurema kliirensiga ning selle kütusekulu on 0,2 kuni 0,4 liitrit saja kilomeetri kohta suurem.
Automobilwoche andmetel komplekteeriti testieksemplar 407-hobujõulise kaheksasilindrilise ottomootoriga, mis kindlasti jõuab ka seeriaversiooni valikusse. Teistest võimalikest jõuallikatest aga esialgu veel ei räägita.
Nelikveoline 7. seeria BMW maksab Euroopas tavapärastest umbes 2 500 kuni 2 800 eurot ehk umbes 39 000 kuni 44 000 krooni rohkem.