Olete siinsel taksoturul suhteliselt uus tegija ja valisite Eesti oma üheks esimeseks tegevusriigiks Euroopa Liidus, kuidas teil on turuosa võitmine Eestis läinud ja kuidas äri läheb?
Me ei saa avaldada täpseid turuosa numbreid, kuna see on lihtsalt konfidentsiaalne informatsioon. Kuid oleme praeguseks hetkeks juba tõesti Eestis tegija number 2 – Uberist oluliselt suurema turuosaga ning läheneme jõudsalt turuliidrile Taxify’ile.
Te töötate väga paljudes riikides koos Uberiga, kas selline ühisteenuste pakkumine on kavas ka Baltimaades, kus ta teie vitel on langenud juba kolmandaks tegijaks?
Juba üheksas riigis on Yandex ja Uber koos teenuseid pakkumas, kuid Baltimaades pole sellekohased läbirääkimised veel alanud.
Uber on Eestis tegutsenud juba hea mitu aastat, mis vahendtidega te nad viie kuuga kolmandaks tõrjusite?
Me oleme Uberiga võrreldes märksa väiksemad ja see võimaldab paremini uutele turgudele fookust seada. Tallinna ja Riia olid esimesed, kus Euroopa Liidus tegevust alustasime, ning meile oli väga oluline siin edu saavutada ja aru saada, kuidas teie riikides äri töötab. Panime siin tegevuse käivitamisel mängu palju inimressurssi.
Uberi jaoks on aga Tallinna väga kaugel…
Kas te saate siin esimeseks? Millal?
Esitan oma meeskonnale selle küsimuse iga päev. Arvan, et Tallinnas saab see keeruline olema, kuna see on Taxify kodulinn ning on selge, et konkurents on siin kõva.