Kuigi Lamborghini kuulub juba ammu Volkswageni gruppi, pole ükski "itaallane" varem oma Saksa lähisugulastega niimoodi sarnanenud nagu Lamborghini Urus. Margi DNA on temas ikkagi peidus ja juba ainuüksi see on insenerisaavutus.
Tellijale
Sõiduproov. Pööraselt võimas linnadžiip Lamborghini Urus: teeb asju teistmoodi
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ühel hetkel ilmus mu eelteismelise maailma fantaasiatesse üks sinine auto. Keskmootoriga sportkupee, silindrivalemiga V12. Isegi häguselt joonistuselt, mida toonane trükikvaliteet just paremaks ei teinud, oli tunda, kuidas 350 hobust otse sõitjate selja taga meeletult kriisates seda – konstruktsioonilt poolenisti võidusõiduautot – edasi rebisid.
Võitluspulli nime kandev sõgedus – nüüd te küllap juba aimate, millest jutt – on siiani jäänud fantaasiaks, mul pole õnnestunud teda isiklikult kohata. Aga kahtlemata on Lamborghini Miura jätnud mu objektiivsusele otsustava jälje.