/nginx/o/2018/10/04/11467771t1h37d5.jpg)
Kuigi Lamborghini kuulub juba ammu Volkswageni gruppi, pole ükski "itaallane" varem oma Saksa lähisugulastega niimoodi sarnanenud nagu Lamborghini Urus. Margi DNA on temas ikkagi peidus ja juba ainuüksi see on insenerisaavutus.
Kuigi Lamborghini kuulub juba ammu Volkswageni gruppi, pole ükski "itaallane" varem oma Saksa lähisugulastega niimoodi sarnanenud nagu Lamborghini Urus. Margi DNA on temas ikkagi peidus ja juba ainuüksi see on insenerisaavutus.
Ühel hetkel ilmus mu eelteismelise maailma fantaasiatesse üks sinine auto. Keskmootoriga sportkupee, silindrivalemiga V12. Isegi häguselt joonistuselt, mida toonane trükikvaliteet just paremaks ei teinud, oli tunda, kuidas 350 hobust otse sõitjate selja taga meeletult kriisates seda – konstruktsioonilt poolenisti võidusõiduautot – edasi rebisid.
Võitluspulli nime kandev sõgedus – nüüd te küllap juba aimate, millest jutt – on siiani jäänud fantaasiaks, mul pole õnnestunud teda isiklikult kohata. Aga kahtlemata on Lamborghini Miura jätnud mu objektiivsusele otsustava jälje.