Sõiduvahendaja Taxify ja kütusemüüja Olerexi turundustrikk anda ühele tanklatest Taxify nimi ja asuda selles müüma alla turuhinna kütust kasvatas asjaosaliste kinnitusel tankla külastajate arvu mitu korda.
Taxify turundustrikk Olerexi tanklaga läks läbi (1)
«Võrreldes varasemaga kasvas tankla külastajate arv ühe kuuga enam kui neli ja pool korda. Rohkem kui neljandiku tankla külastajatest moodustasid Taxify juhid,» teatas Taxify turunduspartner JLP.
Teates puudus aga info selle kohta, mis perioodiga võrreldes selline külastajate arvu kasv ilmnes ning milline oli tankla kasumlikkuse kasv või langus. Hiljem selgus, et kasutajate hulk kasvas palju just võrreldes eelnenud kuuga.
Taxify autopargi halduri Heigo Protteni sõnul on tankla avamine end igal juhul hästi õigustanud. «Kütusehind on jõudsalt tõusnud. Kui inimene peab valima, kas tasuda paagitäie eest viis eurot rohkem või vähem, siis mõistagi eelistab ta vähem maksta,» rääkis ta.
Protten märkis, et pikas perspektiivis saab nii soodsaid hindu hoida vaid juhul, kui ärimudel seda tervikuna toetab.
Ta kordas üle varemöeldut: Taxify eesmärk pole teenida kasumit kütusemüügilt, vaid teha Taxify juhtidele parimaid pakkumisi.
Circle K peadirektor Kai Realo on selle peale varem Äripäevale öelnud, et kuna Taxify on öelnud, et nemad ei plaani selles tanklas kütusemüügilt kasumit teenida, tähendab see, et kõik tankla ülalpidamisega seotud kulud peab kandma Olerex, kes ainsa kütusemüüjana pole samas mitme kütusehinna langusetusega kaasa ei läinud.
Taxify nimelise tankla postihind tavaklientidele on hetkel igal juhul 1.36 eurot bensiinikütuse liitrilt ja 1.32 eurot diiselkütuse liitrilt. Eelmisel kalendrikuul vähemalt kümme sõitu teinud registreerunud Taxify juhid saavad ID-kaardi alusel tankida sellest veel neli senti madalama kütuseliitri hinnaga.