Saksamaa autotootja Audi AG on asunud ümber ümber disainima oma ajaloolist neljast rõngast koosnevat logo, kirjutab oma allikatele tuginedes Audi fännileht Quattroworld.com.
Portaal sahistab: Audi tuleb välja uue logoga
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Portaali andmetel on autotootja esitanud ka vastavad taotlused. Audi ei loobu oma esialgsest logost täielikult, vaid kavatseb seda täiendada.
Teada oleva info põhjal võetakse need esialgu kasutusele Saksamaal ja USAs.
Portaal toob välja kaks võimalikku uut logovarianti:
Portaal pakub, et Audi soovib end ajakohastada ning vahetada senise logo lihtsama vastu. Teise variandina pakub portaal, et Audi tahab uut brändi oma uutele, internetti ühendatud autodele.
Audi tuntud logo – neli rõngast – sümboliseerib 1932. aastal ühinenud nelja sõltumatut autotootjat Audi, DKW, Horch ja Wanderer. Audi tähendab ladina keeles «kuulama».
Audi kuulub maailma ühe suurima autotootja Volkswagen AG gruppi.