Alles see oli, kui Tata Motors kuulutas Indias välja mailma odavaima auto Tata Nano, nüüd on auto läbi teinud koonukohenduse.
Maailma odavaim auto sai uue nina
Kuigi auto ise oli imetilluke, siis sellest tõusnud lärm sai seevastu ääretult suur. Haistes suurt turuosa tõttasid kõik suuremad tootjad samuti odavaimat autot välja töötama, kuid paraku ebaõnnestunult. Tata Nano on siiani oma segmendi odavaim. Honda esindajad teatasid isegi, et alla 5 000 USA dollarit pole võimalik autot toota, st mis on odavam, see pole enam auto, vahendab Autonet.
Sega üllatuslikult on Tata Nano siiani jäänud odavaimaks seeriamudeliks ning mõistagi on seetõttu nõudlus selle järele ülimalt suur. Isegi nii suur, et lubatud euroversiooni pole siiani ilmunud, kuna tehas ei suuda koduturu vajadusigi täita.
Aeg aga läheb omasoodu ning käes on väikse värskenduse aeg. Uuendused aga pole kuidagi mõjutanud hindu, seega Tata Nano jääb veel ka edaspidiseks oma segmenti juhtima.
Koonukohenduse läbiteinud Nano sai uue mootori: 624kuupsentimeetrise töömahuga bensiinimootor arendab 38 hobujõudu ning 51 njuutonmeetrit. Varasem tulemus oli vastavalt 35 ja 48.
Tõsi, ega uus olulisema sportlikkusega ei hiilga, kuid parem ikka. Ühe liitri bensiiniga suudab auto läbida 25,4 kilomeetrit vana 23,6 vastu, seega 4 liitrit sajale, mis pole küll teab mis vinge näitaja, kuid käib küll. Auto tippkiirus tõusis küll 105 km/h, kuid selle saavutamiseks vajatakse pikka teed mäest alla ja tugevat taganttuult.
Indias antakse koos Nanoga kaasa kas 4aastane või 60 00kilomeetrine garantii. Auto hind on keskmiselt 3 000 USA dollarit või 2 230 eurot.