Diisliga on ühel pool? Kaugel sellest. Tootjatel on diiseljõuallikad kenasti arenduses ja neid pakutakse ka hübriidajamiga. Sõitsime Hyundai Tucsoniga, mida viib edasi just diiselhübriid. Hyundai tõi välja ka neljanda Santa Fe, üksnes diiselmootoriga.
Sõiduproov: Relvavennad. Hyundai kaks linnadžiipi - diisel ja diiselhübriid
Põhimõtteliselt on nii, et astute Hyundai poodi ja see Korea mark on oma Euroopa mudelipere koostanud nagu paraadi, kus rivistuselt puudub vaid hävitajate ülelend ja kõige lõpus platsi vurav aurav supiköök. Mida vaja – luukpära, pereuniversaali, linnadžiipi? Milles küsimus, Hyundail on neid reast võtta. Tahate saba seina pista – aga palun, Hyundai sehkendab tõsiselt elektri ja hübriidindusega. Tahate proovida kõige kõvema potentsiaaliga tulevikukütust? Mõte kiiduväärt, aga tõsi ta on, peab kolima Saksamaale, et vesinikul töötava Nexo omamisel mõtet oleks. Soovite kiiresti sõita ja palju fun’i? Teid ootab i30 N, ja see tuleb järgmise aasta algul ka fastback-versioonina.
Aga meie nopime paraadilt välja kaks linnadžiipi – Santa Fe ja Tucsoni. Lipulaeva Santa Fe’d saab ka seitsmekohalisena, aga nagu ikka, ei maksa tagumisi istekohti pakkuda seltskonna vanematele, kogukamatele, pikematele ja väärikamatele liikmetele. Kui seitse kohta kasutuses, siis palju ruumi pagasile ei jää, viiekohalisena mahub varasemast seitse sentimeetrit pikemasse autosse 547 liitrit asju ning sõitjateruumist leiab lisaks tosinajagu panipaiku.
Murekorts konkurentide laubal