Sõiduproov. Renault Kadjar sai uued ja säästlikumad mootorid

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Renault Kadjar MY2019, Sardinia 10-12-18
Renault Kadjar MY2019, Sardinia 10-12-18 Foto: Esta Tatrik

Miks ometi ta küll nii tuttav on? Ah jaa, muidugi, 2015. aasta suvest Zaragoza sõiduproovilt, Hispaania hävituslendurid pea kohal oma tükke harjutamas. Väljast väga vähe muudetud Renault Kadjar – kuid mida on uuenduskuur metalli all uut toonud?

«Mida te ka ei teeks, ärge ära eksige! Kes teid pärast üles leiab!» Põriseva aktsendiga prantslane lehvitab rõõmsalt: «Näeme lennujaamas!» Nende kahtlemata julgustavate sõnade saatel keeran nina Sardiinia mägedesse. Ülespoole ronides mööduvad mõned kenad vaated, kuni asfaldist saab kruus ning tee tõmbab end otsustavalt kokku kitsaks kriipsuks. Kiviklibune rada näib olevat ühtviisi tõhus valik nii kitsede karjatamiseks kui ka rehvidesse ribade lõikamiseks. Kui keegi peaks vastu tulema, tuleks tagurdada üksjagu, enne kui leidub koht, kus kaks autot teineteisest mööda mahuvad.

Pilk piinliku hoolega ekraanilt navi sinist jutti jälgimas, imestan endamisi Renault’ julgust. Tavaliselt ei saadeta žurnaliste omapäi üle mägede offroad’ima, eriti kui tuleb punktipealt aerodroomil olla. Meenub ühe teise margi esitlus aastate tagant, kui rühkisime kaks päeva inimestest ja jumalatest hüljatud mägedes, aga siis tegime seda kambakesi, kahe saatemasinaga, kastikas varurehve täis. Tõsi, Sardiinia teed on võrreldes tolle autoretkega lihtsad, kuid kaugeltki mitte riskivabad.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles