Nissani eeskujul oma nelikvedu ja maastikusõidu võimekust täiendanud uus Renault Kadjar jõuab Eestis müügile uue aasta alguses.
Uus Renault Kadjar jõuab Eestisse uue aasta alguses
Renault Kadjarit tutvustati maailmale esmakordselt 2015. aastal ja sellest ajast on ülemaailmselt müüdud enam kui 450 tuhat mudelit. Uuenduskuuri läbinud maasturit näidati avalikkusele Pariisi autonäitusel tänavu oktoobris.
Sel on võimsamad ja kütusesäästlikumad diisel- ja bensiinimootorid. Sõiduki interjöör on samuti ümber disainitud. Lisaks pole ohtu, et auto peaks põhja peale kinni jääma, sest sel on kliirensit tervelt 200 mm jagu. Tõusu- ja laskumisnurgad on samuti maasturitele omased (vastavalt 17 ja 25 kraadi).
Kadjari nelikveol on kolm eri seadistust:
- 2WD: jõud suunatakse ainult esiratastele. Nii väheneb kütusekulu.
- Auto: elektroonika jagab pöördemomendi automaatselt mõlema telje vahel. Tagateljele suunatakse maksimaalselt 50%.
- Lukustus: keskdiferentsiaal lukustatakse püsivale 50/50 jaotusele. Seda süsteemi kasutatakse ainult raskel maastikul. Tippkiirus ei kerki üle 40 km/h.
Esiveolisel Kadjaril rohkem pidamist
Esiveolistel mudelitel on nüüd Extended Grip süsteem. See libisemisvastane funktsioon parandab pidavust, et sõit oleks raskesti läbitaval pinnasel lihtsam. Keskkonsoolil, käigukangi taga on rullik, mille abil saab valida kolme erineva taseme vahel.
Mudelil saab olema kolm varustustaset: Life, Zen ja Intens. Hinnad algavad vastavalt 17990, 20190 ja 22490 eurost.