Hologrammide tuleku aasta

, Digitarga kaasautor
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Kristjan Teedema / Tartu Postimees

Reklaamiturg on kiires muutumises. Kui viimaste aastateni oli tavapärane töötav lahendus hiigelsuur plakat tee ääres või telereklaam, siis nüüd on tipptehnoloogia teinud kättesaadavaks 3D hologrammid, mis vähe sellest, et ei jäta külmaks, mõjuvad nagu oleks sattunud Star Warsi filmi, kirjutab Hardi Keerutaja tehnoloogiaportaalist Digitark. 

 

Hologrammid, mis on ilmunud kaubanduspindadele ja ilmselt õige pea ka tänavapilti, toovad endaga futuristliku tunde, et sellist asja pole varem olnud ning ega polegi, kui filmides nähtu välja jätta. On selge, et see on alles tuleviku algus.

Paljud ilmselt mäletavad 2Paci kontserti 2012. aastal, kus 1996. aastal tapetud räppar oli lavale “toodud” uskumatult veenvalt. Siis oli realistliku hologrammi kuvamine veel väga kallis lõbu ja toimunud sündmus erakordne. Samal aastal sai alguse HYPERVSN hologramm-tehnoloogia areng, mis nüüdseks on sellest teinud juhtiva ja reklaamiklientidele mõistliku hinnaga lahenduse. Ärimaailma jaoks kättesaadavaks tegemiseks on tehnoloogia arengusse panustanud teiste seas nimekad investorid Sir Richard Branson ja Mark Cuban. Propelleril põhineva tehnoloogia alge ulatub paarikümne aasta taha, kui Bob Blickil õnnestus õhku kuvada kellaaeg.

Sel aastal Eestisse jõudnud ja üle maailma ilma tegev HYPERVSN on taskukohane ja lihtsalt paigaldatav lahendus, millega käib kaasas projektor, mis on võimeline töötama 24 tundi ööpäevas ja kuni viis aastat järjest.

Mis on aga tehniline lahendus selle kliendi jaoks mugava reklaamivahendi taga, loe Digitargast.

Digitark.ee/SAADE räägib tehnoloogiast ja inimestest selle taga – vaata ja mõtle kaasa!

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles