- Pikim katkestus detsembris oli 10 minutit
Häirekeskuse tehnilised rikked jätsid detsembris mitmel korral tummaks üleriigilise hädaabinumbri 112.
Häirekeskuse tehnilised rikked jätsid detsembris mitmel korral tummaks üleriigilise hädaabinumbri 112.
Riigi Infosüsteemi Ameti (RIA) andmeil olid katkestuste põhjuseks häirekeskuses kasutuses olev kõnejaotustarkvara.
«Kuigi enamasti suunati kõned varutelefonidele ning kõik kõned said teenindatud, siis ühel korral oli kümnekonna minuti jooksul Häirekeskusesse helistamine takistatud,» andis RIA oma detsembri ülevaates teada.
Siseministeeriumi infotehnoloogiaja arenduskeskus on tegelenud probleemide lahendamisega ja lubab, et tulevikus on sellised juhtumid välistatud. Teadaolevalt üksi inimene vahejuhtumi tõttu abita või teenindamata ei jäänud.
RIA pressiesindaja ütles Postimehele, et rikked ei olnud seotud kellegi kurja käega vaid tehnilise rikkega.