Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Sõiduproov. Kumb kumba? Kaks sportlikku ja võimsat linnadžiipi: Cupra Ateca ja Škoda Kodiaq RS (1)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Škoda Kodiaq RS näeb tavamudelist sportlikum välja.
Škoda Kodiaq RS näeb tavamudelist sportlikum välja. Foto: tootja

Cupra Ateca vasekarva embleem veab uudishimulikke ligi nagu magnet. Cupra ehk Seatist eraldunud kähkusõidubränd on nüüd esimesed paar nädalat Eestis nähtaval olnud. Sõidame ja proovime, mis see on. Rivaal Škoda Kodiaq RS sai sportliku liignime  ning peab nüüd tõestama, et see on antud asja eest.

Tegevuspaik: Barcelona lähedal asuv massiivne betoonrajatis. Kunagine võidusõiduovaal, praegu mahajäetud. Aeg: aasta tagasi, veebruar 2018. Tegevus: verivärske kähkusõidu margi maailmaesitlus. Nimeks Cupra. Uue automargi esitlus on ikka erakordne. Seda enam imestasin sündmuse tunnistajaks olles, kui vabas ja enesekindlas õhkkonnas kõik toimus. Cupra suured bossid teksades, ülemised särginööbid lahti, ise elevil nagu tõelised petrolhead’id oma garaažis värsket lemmikut näidates.

Kas esitluse enesekindlus end õigustas? Nüüd, aasta hiljem, pääsen esimest korda Cupra rooli. Mudelinimeks on Ateca ja asjastu märgina pole esikmudel ei miskit muud kui linnadžiip. Kuna Cupra kavatseb ka päriselt autosid müüa, siis on avalöök igati loogiline ja mõistetav. Mis sellest, et ma pole kaugeltki ainuke, kelle isiklik eelistus oleks varjamatult tahtnud midagi kähkusõitjamat.

Tagasi üles