Ärikliendi kogemus: interneti kasutamine väljaspool Euroopat on lihtne ja selge

, Digitarga kaasautor
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: iStock

Interneti kasutamine nii tööreisil kui ka puhkuse ajal on muutunud iseenesestmõistetavaks. Ent kuigi mobiilse interneti rändlustasud kaotati Euroopa Liidus juba poolteist aastat tagasi, on inimesed endiselt ettevaatlikud mobiilse interneti kasutamisel kaugemates sihtkohtades. Palusime ühel Telia kliendil kirjeldada, kuidas ta reisil Singapuris ja Tais internetti kasutas, kirjutab Gerli Ramler tehnoloogiaportaalist Digitark. 

Vii end kurssi sihtriigi teenustega

Esmalt tuleks end kurssi viia operaatori pakutavate teenuste ja teenustasudega sihtriigis. Peamine reegel on hinnata, kas oled reisil kauem kui kolm päeva või soovid reisil kasutada internetti üle 200 MB, et otsustada, kas sul on vaja paketti nädalaks või sobib päevapakett. Kui nädalapakett valida, siis on see mõttekas ära tellida enne reisi, siis ei pea netiühendusega kohapeal tegelema.

Mõtle läbi, millal ja milleks internetti vajad?

Kui vajad internetti ainult e-kirjade vaatamiseks või sotsiaalmeedia sirvimiseks ja ajafaktor pole oluline, võib kasutada hotelli, kohviku või lennujaama WiFi-t. Kui aga soovid kasutada kaardirakendust, et näiteks lennujaamast hotelli sõites teada saada, kus sa asud, kui palju sõit aega võtab ja millised vaatamisväärsused on lähedal, siis peaksid valima mobiilse interneti.

Loe edasi Digitargast.

Digitark.ee/SAADE räägib tehnoloogiast ja inimestest selle taga – vaata ja mõtle kaasa!

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles