Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Sõiduproov: Lendav vaip Citroën C5 Aircross. Kas tõesti sõidabki nagu lendav vaip? (1)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Citroën C5 Aircross. Tallinn, 22-02-2019
Citroën C5 Aircross. Tallinn, 22-02-2019 Foto: Esta Tatrik

Loominguline ja eristuv välimus. Suurem ja avaram, kui oskaks oodata. Sportlikke püüdlusi pole. Citroën C5 Aircross tahab olla pisut teistsugune kui teised.

Hilja või mitte, kes seda teab. Laua taga, kuhu ka Citroëni uus linnadžiip soovib kohta saada, on rahvas ammu platsis, kõigil lusikad-kahvlid varuks, et rammusamat turuosa koorida. Neid võiks üles lugeda õhtuni: Seat Ateca, Volkswagen Tiguan, Škoda Karoq, Toyota RAV4, Nissani tooted. Sõsarmudelid Peugeot’lt (3008) ja Opelilt (Grandland X).

Ometi usub Citroën, et tehes midagi teistest pisut erinevalt, jätkub kohta veel ühele linnadžiibile. Oi kui sageli armastatakse rõhutada linnadžiipide juures sportlikkust. C5 Aircrossi kuuldes on parem seda sõna mitte pruukida. See on linnadžiip, mis vastandub sportlikkusele, pannes rõhu mugavusele. Mugavusdžiip. Ja seda heas mõttes.

Istmed. Minu prooviauto omad on kaetud peene nahaga, mille pruunikas värvitoon pole maailma kõige leidlikum. Tekstiilist istmekatted klapivad selle auto taotlusega palju paremini. Et tunne oleks, nagu istuks sohval.

Tagasi üles