Rimi viis kliendikaardi mobiiliäppi

Rimi iseteeninduskassa.

FOTO: KRISTJAN TEEDEMA/PM/SCANPIX BALTICS

Jaepoodide kett Rimi lansseeris kontaktivaba mobiilse kliendikaardi, mida saab NFC-toega nutitelefonis kasutada täpselt samamoodi nagu kontaktivaba plastkaarti, varem on sama teinud konkurent Selver, kelle kliendikaardiks oleva mobiilse Partnerkaartiga saab ka ostude eest maksta läbi Telia mTasku äpi.

Rimi lahenduse puhul tuleb telefonis tuleb avada mobiilis värskelt uuendatud MyRimi äpp, panna telefon ostu tegemisel vastu kassaterminali ning kliendikaart registreerida.

Rimi kontaktivaba mobiilne kliendikaart hakkab toimima kõigis Baltimaade Rimides.

«Töötame aktiivselt selles suunas, et varsti saaks mobiilset kliendikaarti kasutada ka need nutitelefonide omanikud, kelle telefonis NFC-tugi puudub. NFC-toeta telefonides hakkaks kliendikaart tööle QR-koodi aktiveerimisel,» lisas  selgitas Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuht Andrija Arro.

Arro lisas, et MyRimi äppi ilmuvad peagi ka mobiilsed sooduskupongid, ostunimekirja koostamise võimalus ning sõnumid, mis võimaldavad teavitada kliente kohe erinevatest soodustustest ning personaalsetest pakkumistest. Uue äpiga on võimalik kontrollida ja aktiveerida personaalseid pakkumisi, vaadata nädalapakkumisi, näha Rimi raha kontojääki ning koguda digitaalseid kampaaniakleepse. Samuti laaditakse äppi üles pidevalt uusi retsepte.

Rimi Eesti Food AS kauplused kuuluvad Rootsi kapitalil põhineva Rimi Baltic AB kaupluste hulka, mille ainuomanik on ICA Gruppen AB. Kokku on Rimi Baltic AB-l kolmes Balti riigis 266 kauplust. Rimi pakub Eestis tööd ligi 2700 inimesele.

Tagasi üles