Taxify maksis ajakirjanikele positiivsete lugude eest

Taxifyst sai ootamatult Bolt. FOTO: Bolt

FOTO: Bolt

Bolt (endise nimega Taxify) maksis Aafrikas äri ajades kohalikele ajakirjanikele, et need ettevõttest positiivseid artikleid kirjutaksid.

 «Tansaanias ja Nigeerias tuleb ajakirjanikele maksta, et uudised ilmuksid. Meie mõistes on see sisuturundus, aga nende mõistes on see normaalne ajakirjandus. Neil ei ilmu mitte ühtegi turundusliku sisuga artiklit muidu,» tunnistas Geeniusele Bolti Aafrika PR-manager Marilin Noorem.

Ta rääkis, et väga palju võttis aega, et üldse aru saada, mis meediat kohapeal tarbitakse.

«Nigeerlased eelistavad ja usaldavad kodumaist. Keenialased aga vastupidi, usaldavad rahvusvahelist brändi. Keenias ja Ugandas dikteerivad rahva maitset tabloidid,» rääkis Noorem.

Loe pikemalt portaalist Geenius.

Tagasi üles