Bolt (endise nimega Taxify) maksis Aafrikas äri ajades kohalikele ajakirjanikele, et need ettevõttest positiivseid artikleid kirjutaksid.
Taxify maksis ajakirjanikele positiivsete lugude eest (1)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Tansaanias ja Nigeerias tuleb ajakirjanikele maksta, et uudised ilmuksid. Meie mõistes on see sisuturundus, aga nende mõistes on see normaalne ajakirjandus. Neil ei ilmu mitte ühtegi turundusliku sisuga artiklit muidu,» tunnistas Geeniusele Bolti Aafrika PR-manager Marilin Noorem.
Ta rääkis, et väga palju võttis aega, et üldse aru saada, mis meediat kohapeal tarbitakse.
«Nigeerlased eelistavad ja usaldavad kodumaist. Keenialased aga vastupidi, usaldavad rahvusvahelist brändi. Keenias ja Ugandas dikteerivad rahva maitset tabloidid,» rääkis Noorem.