Eestlaste tehnoloogiafirma alustas koostööd Amazoniga

Reet Pärgma
, ajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Fortumo tegevjuht Martin Koppel
Fortumo tegevjuht Martin Koppel Foto: Fortumo.ee

Mobiilimakselahenduste pakkuja Fortumo teatas täna, et e-kaubandusega tegelev Amazon on kasutusele võtnud Fortumo turundusplatvormi.

Platvorm võimaldab Amazonil läbi viia koostöökampaaniaid mobiilioperaatoritega ja pakkuda Amazon Prime-i mobiilioperaatori klientidele mobiilipaketi osana. Esimene kampaania toimub koostöös 114 miljoni kliendiga India mobiilioperaatoriga BSNL.

«Voogedastusteenuste kasutamine kasvab kõige kiiremini Kagu-Aasias, Euroopas ja Lähis-Idas. Kohalikud mobiilioperaatorid ja nende turunduskanalid võimaldavad teenusepakkujatel kiiresti jõuda uute kasutajateni. Meie platvorm muudab sellise koostöömudeli lihtsamaks ja pakub lõpptarbijale mugavat ligipääsu meelelahutusele,  tasudes selle eest oma mobiiliarvel ja pangakaarti kasutamata,» rääkis Fortumo müügijuht Andrea Boetti.

Video- ja muusikateenuste ettevõtted teevad mobiilioperaatoritega koostööd uute kasutajate leidmiseks, keskendudes riikidele, kus traditsioonilised turunduskanalid on ebaefektiivsed. Mobiilioperaatorid saavad omakorda tasuta teenuse pakkumist ära kasutada mobiilipakettide müümiseks ja olemasolevate kliente lojaalsuse kasvatamiseks. Videoteenuste pakkujad teevad tänaseks koostööd mobiilioperaatoritega enam kui 80 riigis.

India, kus Amazon Prime-i pakkumine BSNL-i klientidele käivitati, on kiiresti kasvava mobiilituruga riik. Eelmisel aastal suurenes mobiilse andmeside tarbimine Indias 303%. Samas on riigis suur hulk inimesi, kes ei saa digitaalse sisu eest maksta: nutitelefon on olemas 35% elanikkonnast, kuid krediitkaart vaid 3% inimestest. Mobiilimaksed lahendavad selle probleemi, võimaldades inimestel tasuda digitaalsete ostude eest oma mobiilioperaatori arve kaudu.

Hiljuti teatas Fortumo koostöö käivitamisest maailma ühe suurima kuulutusteportaalide pakkuja OLX Groupiga ja mobiilimaksete kättesaadavaks tegemisest mobiilse parkimise ettevõtte EasyParkklientidele Sloveenias.

Fortumo arendab digitaalset platvormi rakendustepoodidelele ja digiteenuste pakkujatele kasutajabaasi kasvatamiseks, maksete kogumiseks ja kliendilojaalsuse tõstmiseks. Ettevõte ühendab teenusepakkujaid enam kui 350 mobiilioperaatoriga Aasias, Euroopas, Ladina-Ameerikas, Lähis-Idas ja Aafrikas.

Teenusepakkujad saavad Fortumo platvormi kaudu hallata oma kasutajate tarbimiskäitumist nende mobiilioperaatorite võrkudes, kasutades selleks digitaalse turunduse, mobiilimaksete jasõnumisaatmise lahendusi.

Fortumo platvormi kasutavad tuhanded juhtivad digiteenuste pakkujad, sealhulgas Google, Spotify ja Electronic Arts. 2007. aastast tegutseval ettevõttel on kontorid Tartus, Tallinnas, San Franciscos, Pekingis, Delhis, Singapuris, Hanois ja Taipeis.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles