Panasonic tungib kevadel nutitelefonidega Euroopa turule

Raigo Neudorf
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: SCANPIX.

Panasonic plaanib tuleva aasta märtsis siseneda oma nutitelefonidega Euroopa turule, eesmärgiga müüa 2016. aasta lõpuks üle maailma 9 miljonit telefoni.

Nutitelefonide turg on jõudsalt kasvamas üle terve maailma ning prognooside kohaselt kasv jätkub. Seetõttu tuuaksegi turule, esialgu Euroopasse, Panasonicu nutitelefon, teatas ettevõte.  

Uue mudeli põhiomadusteks on ultraõhuke D-kujuline disain mugavaks kaasaskandmiseks, õhuke esipaneel kõrgkvaliteetset pilti pakkuva QHD 4.3-tollise OLED-ekraaniga ning vee-ja tolmukindel kate mugavaks käsitsemiseks.

Kui uut mudelit saadab edu, laiendatakse Panasonicu teatel kindlasti ka tootevalikut. Praeguseks plaaniks on jõuda järgmise majandusaasta jooksul Euroopas müüginumbritega 1,5 miljonini.

2016. aastaks on plaan jõuda maailmaturul 15 miljonini, sealhulgas 9 miljonini Euroopa, Aasia, Hiina ja USA turgudel ning 6 miljonini Jaapanis, kusjuures nutitelefonid moodustaksid sellest ettevõtte teatel 5 miljonit.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles