Käimasoleval tarbeelektroonika näitusel CES 2009 esitletud uuringust selgus, et juba lähitulevikus valivad inimesed elektroonikatooteid selle järgi, kui «rohelised» ehk keskkonnasõbralikud need on.
Elektroonika ostmisel saab otsustavaks «rohelisus»
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Näitust korraldava tarbeelektroonika liidu CEA avaldatud uuringu tulemuste järgi hakkavad inimesed rohkem pärima toodete keskkonnamõju ja tootmisviiside kohta ning on valmis tõeliselt «rohelistele» toodetele rohkem raha kulutama, vahendas BBC.
Enam kui pool uuringus osalenutest oli valmis keskkonnasõbralike toodete eest veidi rohkem maksma, viiendik nõustuks 15 protsenti kõrgema hinnaga.
Samas ilmnes, et inimesed ei saa täpselt aru, mille poolest kõrgtehnoloogia firmade pakutavad keskkonnasõbralikud tooted teistest erinevad. Pea 60 protsenti vastanutest soovis teada, milliste näitajate alustel ettevõtted oma toodangut «roheliseks» nimetavad.