Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Sõiduproov: BMW M2 Competition. Sõidurõõm suure tähega

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
BMW M2 M5 Bikernieki 10-06-19
BMW M2 M5 Bikernieki 10-06-19 Foto: Esta Tatrik

Legendaarne BMW M2 sai lisanime Competition. Proovimiseks tuli sõita Lätimaale Bikernieki ringrajale.

Kõik ei ole veel kadunud. BMW M2 Competitioni mootoriruumis tegutseb endiselt kuue silindriga ridamootor ja vedamise tööd teevad tagarattad. Nagu eelkäijagi puhul, jooksid insenerid Competitionit arendades tükiriiulite vahet, kus seisavad suuremate mudelite M3/M4 jupid. Sealt haarati kaasa, palju kanda jõuti, ning M2 sellest muidugi ainult võitis. Ei mingit vähendatud töömahtu, elektrilisi abivahendeid, vähemaks võetud silindreid. Nalja teete või! M2 elu mõte on kõrges puhtusastmes sõidurõõm. Mille järeleproovimiseks tõuseb stardilipp lätlaste juures Bikernieki ringrajal.

Bikernieki rada on sisuliselt üks paras Kose-Kloostrimetsa. No mitte nii hull, selles mõttes, et Bikerniekil saab ka praegu siiski korralikult sõita. Aga puud on kohe raja kõrval, eksimisruumi sisuliselt pole. Raja profiil on see-eest huvitav: tõusud, langused, trikiga kurvid. Mõned ka sellised, millesse sisenedes pole näha, kus ja kuidas kurv lõpeb. Võrdlusena: Audru auto24ringil on moodsad väljasõidualad ja eksimuse korral võib kas või pool tundi otse lasta, enne kui takistus vastu tuleb, ent rada ise on tõusude-langusteta ja selle võrra igavam.

Bikernieki kõige ägedam osa algab pika sirgega, mida võetakse gaas põhjas.

Tagasi üles