Pepe Jeans risustas e-postkaste

Marina Lohk
, vanemtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Postimees.ee

Rõivafirma Pepe Jeans London Eesti esindaja tekitas e-mailiga välja saadetud klientide rahulolu uuringuga väikese spämmipuhangu, kuna kirjale hakati vastama samale aadressile, mille taga on peidus kõik esialgse kirja saajad.


Postimehe töötajate postkastidesse hakkasid Pepe Jeansi kirjad laekuma alates kella 12.40st ning peagi hakkasid saabuma ka vastused erinevatelt inimestelt.

Kuigi esialgse kirja lõpus oli öeldud, et juhul, kui firma uudiskirja enam ei soovita, tuleb kirjutada aadressil laura@pepejeans.ee, vastasid väga paljud aadressile uudiskiri@pepejeans.ee või siis vajutasid tõenäoliselt lihtsalt Reply All nuppu. Tundub, et uudiskirja üldaadressi alla on aga koondatud kõik rahulolu-uuringu saajad. 

Kella 13.47-ks oli Postimehe töötajate e-postkastides sõltuvalt erinevatesse listidesse kuulumisest vähemalt 50 kuni 168 kirja. Kirjade hulka suurendaski see, et erinevatesse listidesse kuulumise tõttu tulid nad kõik mitmekordselt.

Kell 13.40 saatis Pepe Jeans välja vabanduse, et seoses IT-töötaja eksimusega palutakse kliendi rahulolu uuringu e-kirjale Vasta või Reply nupuga enam mitte vastata.

Kell 16.08 saatis firma välja põhjalikuma vabanduse ning teavitas, et probleem sai lahendatud.  Firma teatel sai süsteemi seadistuse viga parandatud kell 14.00 ning edaspidi ei jõua uudiskirja e-postiaadressile vastates kiri enam kolmandatele osapooltele.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles