FOTO: iStock

Telia pakub oma klientidele seadmekindlustust, mis katab pea kõik võimalikud nutiseadmeid ohustavad kahjujuhtumid ning ainsana Eestis korvab ka varastatud või kaotatud seadmega tekitatud arved kuni 1000 euro ulatuses, kirjutab Raigo Neudorf tehnoloogiaportaalist Digitark.

Tänapäeva nutiseadmed on küll nutikad ja kenad, kuid samas varustatud pea terve seadme ulatuses ekraaniga, mis muudab need hapramaks kui näiteks kunagised Nokia mobiiltelefonid. Nii võib ka telefoni kõige süütum kukkumine põrandale kaasa tuua vajaduse vahetada välja kogu seadme ekraan, mille maksumus ulatub 40-50 protsendini telefoni maksumusest. Kuid see on vaid juhul, kui puruneb ainult ekraan. Kõige tihedamini kukuvad telefonid aga nurga või ääre peale, mistõttu on kahjustatud nii ekraan, seadme korpus kui ka tagakülg. Selline remont võib  moodustada juba 70% telefoni maksumusest.

Telia Eesti finantseerimise ja lisaväärtusteenuste valdkonna juht Maksim Melamed märkis, et kuna nutiseadmetega seotud kahjud on väga erinevad, otsustas ettevõte oma seadmekindlustuse laiendada võimalikult suure hulga juhtumite vastu.

„Telia seadmekindlustus katab oluliselt rohkem kui ainult kukkumisi ning kaitseb telefoni, tahvel- ja sülearvutit varguse, purunemise, vedelikukahjustuse ja isegi juhusliku kaotamise korral. Samuti on ainulaadne see, et kui seade peaks kaduma või varguse ohvriks langema, katab kindlustus Telia mobiiliteenuse kliendile kuni 1000 euro ulatuses loata kasutamisega tekitatud arve, mis hõlmab nii kõnesid, SMS-e kui ka mobiilset internetti,“ lisas Melamed.

Esimese hooga võib see tunduda mittevajaliku kaitsena, aga järjest enam pöördub Telia poole kliente, kelle telefon on välismaal varastatud, sealt SIM-kaart välja võetud ning helistatud tasulistele numbritele. „Näiteks ühel konkreetsel juhul oli meie kliendile tekitatud sel moel enam kui 1000 euro suurune arve. 

Loe edasi Digitargast.

Digitark.ee/SAADE räägib tehnoloogiast ja inimestest selle taga – vaata ja mõtle kaasa!