Lisaks tutvustas Volkswagen Frankfurdi autonäitusel oma uut elektriautot ID.3, mis meenutab vähemalt välimuselt natukene Golfi. Tegu on vaid esimese mudeliga planeeritud ID elektriautode perekonnast. Autol on ühtlasi «naeratav» nägu, et muuta Volkswageni sõidukid taas «lõbusaks» nagu seda oli omal ajal Beetle. Ettevõtte sõnul on ID.3 võimeline oma juhile tuledega isegi silmi pilgutama.
ID.3 piduri- ja gaasipedaalidel on «play» ja «pause» ikoonid, mis meenutavad MP3 mängijat. Nii on auto Volkswageni sõnul noortepärasem. Ettevõte lubas ühtlasi, et selle autoga on ka väga lõbus sõita. ID.3 baashinnaks saab olema 30 000 eurot ja esimesed autod toimetatakse klientideni kevadel.
Nii uus logo kui ka ID.3 sümboliseerivad Volkswageni ambitsiooni saada maailma suurimaks elektriautode tootjaks. Selle ambitsiooni alla on konglomeraat investeerinud 33 milardit dollarit. Volkswagen tahab muuta elektriauto rahvaautoks, mis jõuab massidesse ning keskendub praegu peamiselt Euroopa ja Hiina turule. Panused on kõrged, sest Volkswageni ajaloo kõige hullemast skandaalist on möödas vaid neli aastat.
Ettevõte serveeris uut autot uudistama tulnud inimestele Frankfurdis veganisnäkke ning tegevjuht Herbert Diess kutsus oma kõnes üles täielikult loobuma söeenergiast. Volkswageni ala sissekäigu juures seisis suur silt kirjaga: «Kuidas saaksime päästa maailma oma laste jaoks?»
Volkswageni totaalne muutumine tuleb autotööstuse jaoks väga keerulisel ajal, sest uute autode müük kahaneb üle kogu maailma. Paljuski on selle taga maailmamajanduse kasvu üleüldine aeglustumine, USA-Hiina kaubandussõda ja Brexit. Mitmed ökonomistid on prognoosinud uue ülemaailmse majanduskriisi peatset saabumist.